Gottegriiiiiiiis!!

Varför är de mest bara lakrits i min tutti frutti påse för!? Får ju damp!! Jävka skit.. :(
Min lilla bebis kom hem idag, hoppas den sköter sig bättre nu med sproilans tangentbord osv.
Men nu måste jag bara köpa fri surf i ett år till, för 500 spänn....kul!
Sis' när du ser det här så skicka iväg ett sms till mig, har bara ditt gamla nummer!
Måste ner på stan imorgon efter skolan och köpa ny jacka innan den jag tittat ut försvinner i min storlek!
Brukar alltid ha sånt jävla oflyt när det gäller kläder eller skor som jag vill ha, de finns aldrig kvar i min storlek. :(
Nu ska jag försöka få till den där nedrans linnéan-rapporten! :(

Haha, märkte nu att det bara var sura miner i inlägget, så här får ni lite glädje! :D :D :D :D :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0