Grafisk kommunikation

Sitter nu på Wargentin och har grafisk kommunikation med medie tvåorna, eller jag våldsgästade dem. Haha.
Brevid mig sitter min andra hälft och suckar och stönar, hon gör nämligen ett päron som vill krångla lite. ;)
Jag själv försöker med att få till en satans pennjävel som bara vill mig ont.
Vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, har inte ens avslutat tävlingen än.
Jag har ingen riktig anledning till min "icke-närvaro" på bloggen heller, men vafan, måste man alltid ha det?
JO FÖRRESTEN! Jag går kvar på Palmcrantz men jag läser franska på wargen "halvdistans".
Så varje onsdagsmorgon sitter jag i klassrum A307wargen och snackar franska med andra fransktalande personer.
Och ikväll blir det "konst för tjejer" på tingan med mandis! :)

Mmmmmm.....en gammal arkivbild som visar min högsta önskan just nu, en FET påse godis och coca cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0