kiss me, infect me with your love and fill me with your poison

Första veckan på gymnasiet är nu avklarad!
Har ett rätt så chill schema, än så länge... Vill ju läsa utökat så att jag får högskolebehörighet även fast jag går en yrkesförberedande linje.
Men vi får se hur det går, jag vill ju också förtsätta med franska. :)
Umgicks med Charlie hela kvällen igår, därför blev det inga inlägg.
Hade det supertrevligt! Beställde pizza :3
Träffade Nea efter skolan och fixade lite saker på stan och avslutade med en sväng i människogrillen. ;)
Jag vet att det inte är nyttigt men det är så förbannat skönt och avslappnande! 
Nu blir det filmmys och nagelmålande med syrran! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0