I'm that star up in the sky, I'm that mountain peek up high, hey I made it! I'm the worlds greatest!♥

Blev bjuden på gofika på Törners av min kära vän Filip idag!
Det är en väldigt mysig kille det där. ;)
Hade väldigt trevligt och det måste göras om snart igen!
Drog till The Bodyshop efter fikat och mötte upp Tess som skulle på sminkrådgivning. :)
Vi gjorde inte så mycket på  skolan idag heller, provade arbetskläder och fixade lånekort osv.
Dock var vi på studiebesök på Linnéan, en blomsteraffär här i Östersund för er som inte vet. :)
Så det blev en prommenad från pc dit i spöregn...och sen en massa spring på stan med Josefine och Alexandra, i spöregn.
Så mitt hår såg ut som ett helvete! :(
Det kunde tas miste på att vara ett skatbo, ni vet sådana som sitter/hänger i björkar?
Inte okej!

Nu sitter jag och myser i alldeles förstora mjukisbyxor, klasströja och mössa..ser u som en gangster! :p
Får se hur kvällen ter sig men jag lär nog dra igång en film och smsa med Filip, som vanligt... :p
-
Hmmm....kanske ska leta fram ännu en arkivbild?
Cirkus ett år sedan då jag var nyinflyttad på Körfältet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0