will you be there..?

Skulle egentligen skriva igår men jag kom aldrig på nån rubrik så det sket sig, haha.
Var på Wargen hela dan går, började med franska sen var jag med en stund på fotografisk bild A och hela grafisk kommunikation A.
Lyckades göra klart min penna också! :D
Det var inte så svårt som jag trodde att det skulle vara. :)

Stannade hemma från skolan idag, mår verkligen inte bra!
Gick och la mig före elva igår i hopp om att värken, illamåendet och tröttheten skulle släppa idag men icke. :(
Men jag har väl rätt tur i oturen antar jag.
Hade bara tre lektioner idag och har endast tre lektioner imorgon också.
Dock måste jag på "möte" med min syv och rektorn på skolan och fylla i papprena om utökad kursplan.
Har dansträning ikväll också, ska dock inte vara med men jag ska åka dit och kolla så jag inte missar allt för mycket.
Nu ska jag se efter om det finns nåt att äta här hemma, hoppas på nåt man inte behöver tugga så mycket, är ju alldeles matt i hela kroppen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0