Klagostund.

Har blivit sjuk, mamma har smittat mig. :(
Inte bara mig heller för dn delen, Kenth också.
Hostar, är täppt, ont i halsen och feber.
Hade tänkt äta lite chips som finns kvar från helgen, men ångrade mig efter det första chipset..
Gjorde så ont att jag började lipa, haha vilken mes jag är!
Dessutom är min älskade broccolisoppa slut. :(
Jag får väl leva på varm O'boy eller nyponsoppa...
Fick stanna hemma från skolan idag men jag misstänker att jag måste gå dit resten av veckan, "Du kan ju inte missa så mycket i skolan".
Fast egentligen gör jag inte det, går ju inte ens heltid i skolan.
Har endast svenska och engelska kvar om man ska räkna alla teoretiska ämnen, och i dessa två ämnen gör vi nästan ingenting i.
I svenskan ska vi fortsätta men Np- talen som jag redan gjort och i engelskan "tränar" vi inför Np, vilket jag tycker är onödigt och fel.
Gnäll, gnäll, gnäll.
Det är allt jag har att komma med för stunden.
Nu ska jag lägga mig under mina täcken och dö lite.
OAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0