Get sexy.

Idag händer det nog inte så mycket, ska mest bara ta det lugnt.
Ska måla naglarna hade jag tänkt, kan visa bild när de är klara så ni får se! :)
Imorgon börjar skolan för mig, går i andra ring nu...
Kan inte fatta att första ring redan är över, började ju på gymnasiet nyss?!
Vi får se hur jag gör med de kurser jag inte läste förra året, men jag tror nog att jag läser de efter gymnasiet.
Jag vill ju inte ta vatten över huvudet, skolan har ju så stort inflytande över mått mående.
Kikade på mitt schema, jag tror inte att det är helt klart ännu.... jag kan väl inte ha så lite ämnen att läsa att jag inte ens går hela dagar?
Inte för att klaga om det nu stämmer, skulle bli ganska glad om så var fallet. ;)
Dock står det att jag slutar 16.30 på tisdagar... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0