Whoop whoop..zzzzzzzzz...

Trött som ett as sitter jag nu framför min lilla dator och försöker hålla mig vaken..
Ska nämligen titta på OS- magasin London live, bara en och en halv timme kvar!
Hur ska detta gå?
Dessutom så pågår programmet i en timme också... :p
Idag var en jobbig dag på jobbet, dock lär det bli myyycket värre imorgon eftersom det är attacus-dagen och gratis inträde....
Det vankas besöksrekord..
Som pricken över i har jag satans ont i halsen och fryser, men tja förkylning! :(
Tänker dock inte tillåta min kropp att bli sjuk!
SKA jobba nästa helg också, I need the money..
Bjuppar på en halvgammal bild, från samma dag när jag färgade håret mörkt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0