@ campus

 Sitter nu mitt emot min mamma på campus och dör lita av min huvudvärk, inte blir det bättre av att det stinker kärringparfym här.. :(
Hade endast en lektion idag, nämligen bild och form.
Så jag befann mig på skolan mellan elva och halv ett då jag fick skjuts av kaja och hennes pojkvän till campus, de måste nog vara det sötase paret ever?! :D

Hels av allt vill jag bara gå hem och sova men det går ju inte nu när alla arbetarna springer omkring och väsnas i lägenheten!
Jag hoppas att resultatet kommer vara värt alla tråkigheter och besvär som uppstår nu i ca fem veckor..

Tur att helgen är fullbokad med trevligheter!
Ikväll blir det mys med mamma i soffan igen, imorgon ska jag umgås med syster nea (hahah låter som en sjuksyrra^^) och på söndag ska jag åka till ÖP-hallen och kolla när en vän spelar "fjollboll". :)

Nu ska jag nog läsa lite eller kolla på någon film!
Har ni något filmförslag? :)

Vet inte om jag lagt upp den här bilden förut men skit samma! ;)
Länk till min favoritfotograf som tagit bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0