ett ord och jag var fast.

Ska alldeles strax hoppa ner under täcket, ska bara packa bikini osv. inför simningen imorgon..snälla döda mig!
Hatar verkligen simning, är rädd för vatten och jag klarar knappt av att dyka så att hela jag är täckt av vatten.
Får panik bara jag tänker på det, hur blev det så? :(
Förr älskade jag att bada, nu undviker jag att bada i djupare vatten så gott det går.

Såg ni förresten det supersöta inlägget Therese skrev i min blogg? :D
Visste inte ens att hon skrev det! :)
Älskar dig Therese! ♥

Ligger det lite sanning i detta?

Kommentarer
Postat av: Therese

du är min lilla stjärna hjärtat! :')

älskar dig! <3333

2012-02-09 @ 15:45:46
URL: http://theresenatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0