hatade söndag

Hatar verkligen söndagar!
Alla mina söndagar är ångestfyllda och sega. :(
Skulle egentligen redan ha åkt till ÖP-hallen för att kika på en vän som spelar fotboll men är så himla seg.
Huvudet sprängs snart och jag är lldeles slemmig i halsen. (Ursäkta mig men det  är så.. :P )
Det blev att jag spenderade natten hos Nea fastän det var tänkt att jag skulle hem igår kväll, men efter en kall prommenad till och från pizzerian och ett varmt bad bestämde jag mig för att jag absolut inte ville ut i kylan igen!
Men ska snart börja röra mig hemmåt, ska kolla när bussen går och så ska jag in på ICA och köpa något gott.. ;)
Tycker att jag förtjänar lite gotta eftersom jag aldrig blir frisk, haha.
TröstätarN! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0