Känslor & tankar.

Tankarna snurrar i mitt huvud.
Vill jag verkligen det här?
Är det rätt för mig?
Mår jag tillräckligt bra?
Kommer jag ångra mig om jag gör det?
Kommer jag ångra mig om jag inte gör det?
Är jag redo?
Kan jag vrkligen släppa taget?
Eller måste jag tvingas leva med det?
Hur ska jag kunna veta om det är rätt när jag är livrädd för att känna?
Att släppa kontrollen är något jag inte klarar av.
Jag vet inte om det är rätt mot mig, eller dig.
Mitt liv är kaos.
Jag är kaos.
Utifrån ser allt ut att vara okej, lite trött kanske men okej.
Jag är ett hål.
Ett hål fyllt av kaos.

Kommer du stanna om du får reda på allt?
Jag vågar inte chansa.
En röst från någonstans inom mig säger att du kommer gå.
Även om du tjurar på vid min sida har du redan lämnat mig.
Det kommer att synas i dina ögon.
Hur fan ska jag då klara av att släppa taget om den som verkligen finns där?
Som alltid stöttar mig no matter what.
Den som alltid får mig att le, även då jag är som trasigast innuti.
Den jag har älskat i flera år.
Hur slutar man att älska?
Jag kan inte leva utan den personen men jag kan heller inte gå vidare om den finns kvar.

Kaos.
Just nu vill jag bort.
Bort från allt.
Bort från verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0