Känslor & tankar.

Just nu vet jag inte om jag är glad, arg eller ledsen,
Jag är helt tom.
Folk runt om mig blir arga, gråter eller skrattar, hur gör dem?
Vet inte riktigt hur jag skall tolka denna känsla, är det normalt att inte känna någonting?
Okej, jag känner mig otroligt ensam fast jag inte är det.
Jag har vänner som jag älskar och som älskar mig, ändå känns livet extremt tomt.
Det känns om att något fattas, är det saknad jag känner?
Kan man missta saknad för tomhet?
För om man saknar någon eller något blir det ju som ett tomrum i hjärtat, man vet varken in eller ut.
Förvirrad kanske jag är, vad vill jag egentligen?
Jag.
Vet.
Inte.
Vill jag veta?
Törs jag ta reda på det oavsett svaret?
Även om det kommer att smärta?
Att veta varken in eller ut var det ja.
Tomt.

Jag behöver en kram.


Kommentarer
Postat av: Therese

önskade att jag va hos dig nu, och kunde ge dig världens bamsekram.

älskar dig gumman<333

2012-02-11 @ 21:40:30
URL: http://theresenatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stenkänsla. Biverkning eller vad man ska säga av ångest/ depression

2012-02-22 @ 03:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0