like i said..

Känner jag mig själv eller??!
Har inte ens förflyttat mig från köket till mitt rum än.. :P
Ska nog gå och lägga mig snart, är inte så kry. :(
Fryser som ett as och kallsvettas i omgångar, har apont i huvudet och har nysit hela dagen. :(
Sen att ångesten är på topp idag gör det inte bättre..

Just nu vill jag ha dig här vid min sida.
Få hålla din hand.
Få känna dina armar runt mig.
Dina kyssar.
Nu ska jag trycka i mig ett knäckhavreflarn och sedan masa mig in på mitt rum.
Har börjat äta som en häst?
Bara för några dagar sedan kunde jag inte äta utan att må illa men nu är jag jämt hungrig..
Hoppas att medicinerna kommer ställa det mesta till rätta så jag får ordning på mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0