stjärnor, skruvar och en liten smurf.

Kom på att jag hade kvar nägra skruvar och stjärnor som jag nu sitter och mumsar på, nyttigt fika när man kommer hem från skolan..chips..
Fast jag dricker ju JOKK till, det blir en väldig kontrast mellan smakerna men det funkar. ;)

Nej kanske man ska ta tummen ur röven och städa rummet, lägga in grådassiga mobilbilder i datorn och laga lite mat innan jag hoppar på bussen till odensala för en skön dusch?
Ja, jag åker ända till odensala för en dusch, vill inte duscha i de äckliga fotsvamps-barack äckel dusharna.

You will never get over your ex if you don't let go completely and take the risk to fall in love all over again.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0