again..

Har håltimme once more, hade egentligen tänkt plugga lite franska men det enda jag kan tänka på just nu är mumsiga chokladmuffins..dumma MP10.. :(
Har endast en burk avslagen coca cola till sällskap nu när särkillarna laddat klart kopiatorn med papper..

Snart har jag mentorstid och sedan slutar jag, chill dag! ;)
Efter skolan blir det hem och göra lite research till engelska-uppsatsen, Tarzan haha! :D
Här har vi en riktig going!
Även den goingen jag ska till på fredag och chilla med, en Disneyälskare precis som jag!
Lika barn leka bäst, eller hur var det? ;)

Kommentarer
Postat av: mikkeenn

ojoj! vilken snygging! ;) <3

2012-01-25 @ 23:39:10
URL: http://gustafsaatmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0