bihåleinflammation..?

Tror fan att jag åkt på bihåleinflammation, eller nån sorts influensa.
Fryser samtidigt som jag svettas, hostar som en galning och är supersnorig och som pricken över i har halsonten kommit tillbaka.
Att sitta och stirra in i en vägg är ungeför det jag klarar av just nu.
Ändå tvingas man på skolan imorgon för att gå hem efter första lektionen, igen.
Blir förbannad på min mobil också som inte vill hämta inställningarna för att kunna skicka och ta emot mms, mobilen finns tydligen inte?
Jag blir så matt..
Borde ha bakat till fikat på onsdag och borde ha pluggat franska men ingen går som det ska och inget fastnar i mitt lilla huvud.
har levt på pepper och energidryck idag för att hålla mig vaken, gick sådäär.. somnade mellan två och fem ändå.
Ska snart gå och sova igen, ska bara knapra lite värktabletter först..
Förlåt för ett urtråkigt inlägg men jag orkar inte bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0