goodnight.

Ska nu hoppa i säng, skulle ha lagt mig för ett tag sedan men det blev att fläta håret på min syster istället..hehe.
Får se hur jag gör med skolan imorgon, tror allvarligt inte att min kropp klarar av skolan just nu.
Men lär bli dittvingad, får gå dit, säga att jag inte mår bra och gå hem.
Alltså inte gå på några lektioner alls, bara masa mig iväg för att mamma tror att det blir bäst så och sedan gå hem igen.
Förhoppningsvis låter hon mig stanna hemma så jag slipper gå ut och bli nedkyld bara för att min kropp ska bevisa att "det här funkar inte" och släpa mig hemåt igen.
Fan vad jag tjatar alltså!
Men börjar bli less och irriterad på samma upprepning hela tiden varje gång jag blir sjuk, blir ju aldrig frisk om jag inte låter kroppen vila?
Har ju liksom dragits med den här infektionen i två- tre veckor nu?
Den har dessutom bara blivit värre.
Aja, godnatt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0