Vad vill du ha? Du slösar min tid.

Har fullt upp, bytt rum med päronen, har dragit på mig en dunderförkylning i samband med all jävla pollen.. :(
Fyllt sjutton har jag också gjort, totalt värdelös ålder..
Nallade mammas gamla glasögon, pilotbågar ftw!
Hehe, styrkan är helt rätt, bättre än mina egna. :p
Annars så kaosar livet som vanligt, helt average tonårsliv.
Gick på bio med min andra hälft och en klassis till henne i regnet, bättre beslut har man ju tagit här i livet.
Är sängliggandes idag, har bara legat och kikat på film med Sis', okej vi var på coop en snabbis och köpte coca cola...
Är så skönt att ha nån som man kan vara sjuk med, att bara ligga i sängen och glo film med. :)
Du är bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0