Euphoria.

Loreen Sjunger euphoria i mina högtalare just nu.
Ska väl egentligen skriva något väldigt djupt eller poetiskt men kan inte komma på något.
Ångesten var värre i dag än den varit förut på lovet, riktigt illa alltså. :(
Den har som tur är lättat en aning nu, fick besök av en av mina närmsta vänner innan middagen.
Älskar dig och det vet du.♥
Tror jag ska flytta om på saker och ting nu så jag kan skingra tankarna en stund.
Borde egentligen göra skolarbeten men jag klarar helt ärligt inte av att koncentrera mig just nu.
Så jag är lite orolig över hur det ska gå i skolan..
Aja, lärarna får fan bara gilla läget, jag sätter min egna hälsa framför skolan.
Så det så! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0