Ever since the fire went out.

Ångestfyllda söndag.
Sitter och tvingar i mig nachos och guacamole bara för att det visst var viktigt att äta, till och med för mig..?
Ser verkligen inte varför det ska vara så nödvändigt när man mår illa av att äta.
Fast har jag tur så kanske den här förkylningen tar i med hårdhanskarna så jag har något att skylla på när jag inte äter, plus att jag då slipper vara bland folk.
Vill vekligen inte på skolan imorgon, men vafan kan jag göra åt saken?
Jag måste ju gå dit, trots att man inte är skuldig att gå gymnasiet.

Har ångest inför onsdag också.
Det är nog ingen fara men klart att jag är nervös när det kommer påverka mig så enormt.
Vet inte vad den kommer heta, hur stark den är eller hur höga doser jag måste ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0