Honey, when you leave me here all alone..

Vet inte riktigt hur jag mår idag, har varit mycket blandade känslor.
Ena stunden är allt bra och andra vill jag bara försvinna.
Skulle vilja ta bussen till Sis' och stanna där till skolan börjar igen, men hon är i huvudstaden och mår gott.
Ta inte det där fel, självklart är jag överlycklig för hennes skull att allt är bra!
Men hon vet exakt hur jag känner eftersom vi går igenom samma sak.
Btw sis', hälsa mathaias!!Han bara måste komma upp i sommar!

Vet inte vad jag sa säga eller göra, eller ta vägen för den delen.
Om ni bara visste vad jag vill bort från den här stan!
Skulle kunna flytta ut på landet och skaffa jobb på nåt ICA nära, bara för att komma bort här ifrån och slippa all stress och allt som tynger ner mig.
Jag vet till och med vart jag vill flytta, vilken stad och vilket område.
Sjukt.
Jag vill dit nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0