Lista, snodd från en underbar vän.

Visste du att..

att jag vill ha - barn, typ nu på momangen!
att jag pratar - alldeles för mycket.
att jag inte gillar - känslor, hatar dem just nu.
att kärlek är - är inte alltid så enkelt.
att jag gillar att - sova.
att jag alltid kommer att - stå för mina åsikter, som jag mer än gärna uttalar mig om.
att jag är hemligt förälskad i - tror inte på förälskelse, antingen är man kär eller inte. Förälskelse är en attration av en annan individ under en kort period, man kan lika gärna säga kåt i.

att sist jag grät var - minns inte.
att min mobiltelefon är - vit.
att innan jag går och lägger mig - det sista jag gör är att lägga harpan på mobilen i sängen.
att idag har jag - pysslat om mig själv.
att jag just nu tänker på - att jag fryser..
att i kväll ska jag - trycka i mig chips som mina älskade föräldrar har köpt, ICAs sourcream and onion. ♥
att i morgon kommer jag - eventuellt åka på jobb med papi till norge.
att jag hoppas - att jag kommer må bra i psyket.


Har du:

Någon som förstår dig? absolut och de är guld värda!♥
Någon som du saknar? Ja.
Någon som du hatar? Hatar nog ingen, ogilar - ja.
Vem kramade dig senast? Therese. ♥
Vem pussade dig senast? Patrik.

Vem ringde dig senast? Papi.
Vem ringde du senast? mormor tror jag.
Vem var hemma hos dig senast? Min andra hälft som just nu befinner sig i huvudstaden.
Vem var du hemma hos senast? Therese.
Har du några kärleksproblem?  Att jag har..
Har du pratat med någon idag? ja.
Har du gråtit idag? nej.
Har du skrattat idag? ja.


Jag:

Är singel? osäker om det just nu..
Svär ofta? för ofta.
Sjunger i duschen? haha, ja.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej.
Skrattar åt dina egna skämt? hehe, alltid. Oftast kan jag inte berätta dem för jag garvar så mycket.. men är man awesome så är man!
Skulle du plastikoperera dig om det var ofarligt och gratis? ja.


Har du:

Piercingar? Naveln, örsnibbarna och snart industrial!
Syskon? ja.
Jobb? nej.
För många vänner? Det går inte att ha för många vänner.
Rymt hemifrån? ja, när jag var lite rymde jag till mormor (som bodde mitt emot oss..)
Färgat håret? Ja.
Bra självförtroende? Älskar mig själv över allt annat så ja, jag har bra självförtroende.
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja.
Varit kär? ja.
Gjort något olagligt? Ja, vem har inte cyklat utan hjälm innan 15 liksom?
Somnat i skolan? ja..
Brutit ett ben? nej.
Tappat bort mig i min hemstad? ja..
Sett en fallande stjärna och önskat? nej.
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja.
Smugit ut utan lov? det har jag nog.
En hemlighet som ingen annan vet? ja.
Sovit en hel dag? ja, jag har

Somnat gråtande? ja en passion för att sova..
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Nej.
Blivit generad inför folk? ja.
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej.
Ätit musslor? nej.
Varit på en festival? ja.
Haft ett förhållande i under en månad? nej.
Blivit kallad player? nej, men hora.
Färgat ditt hår svart? ja.


Vad:

Längtar du till mest just nu? Sommaren.
Ska du göra i helgen? åka bil, tror jag.
Har du för kläder på dig? haha, handduk runt håret och handduk runt kroppen..
Gjorde du igår? åkte till Strömsund med mamma och pappa.
Ska du göra i sommar? jobba och umgås med vänner.
Åt du senast? ostkrokar, tyvärr..
Har du för mobil? Samsung galaxy mini
Vad köpte du senast? godis och coca cola.
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? ringa pappa och sen polisen, haha.


Vem/vilka:
Slog du senast? pappa, på skoj.
Fick du sms från senast? Kevin!
Pratade du senast med? Mamma.
Skulle du kunna göra allt för? de vet.
Var du med senast av det motsatta könet? Räknas pappa? Annars var det nog när syrrans pojkvän var här.
Kan du lita på mest? de vet.
Vet mest om dig? min familj och mina absolut närmsta vänner.
Sov du tillsammans med senast? Therese.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0