Never. Lose. Hope.

Huvudvärken är väldigt stark just nu.
Har läst ut boken "Jag saknar dig, jag saknar dig!" som skulle ha varit utläst för flera veckor sedan.
Jag fattar inte men på något sätt kan jag relatera till boken, trots att jag inte förlorat min syster så kan jag förstå.
Jag vet hur det känns att förlora någon man älskar, inte bara till döden.
Jag ser när någon släpper en bit av mig i taget varje gång h*n säger hejdå, som att h*n sakta förbereder mig på att bli lämnad.
Som att h*n vill vara säker på att jag kan hantera det, att jag kommer över det.
Det känns så, h*n är så kall efter varje gång vi varit varann nära, som att han ångrar sig att h*n gjort det.
För h*n vet att det flyttar mig till ruta ett igen i processen.
Men jag är lycklig för de stunderna, nu när vår tid börjar rinna ut.
Jag vet ine om du läser det här och vet att jag menar dig, men om du gör det så vill jag tacka dig för all lycka du givit mig genom åren.
Jag kan helt ärligt säga att jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Självklart är jag ledsen för det som pågår men jag accepterar ditt val.
Huvudsaken är att du är lycklig och mår bra.
Det är allt jag begär, vare sig det är med eller utan mig.
Jag älskar dig.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0