Skakis brud.

Idag har jag varit extremt skakis.
Det kan dock bero på att jag tagit några (för många..) värktabletter på grund av migränen och som vanligt mina antidepp.
På fredag går jag upp i full dos med mina antidepp, har ju bara gått på halvfart i en vecka för att vänja kroppen.
Jag själv känner ännu ingen förändring, allt känns fortfarande lika tungt och meningslöst.
Jag äter fortfarande dåligt om inte ännu sämre.
Är fortfarande extremt trött och lättretlig.
De enda förändringar jag känt av är yrsel, att jag varit skakis och hjärtklappning.
Alltså bara vanliga biverkningar man kan få.

Har bara legat i soffan idag, eller jag släppte in hyresvärden som skulle kolla ett avlopp, och knaprat piller.
Har också en härlig träningsvärk från igår. :)
Åkte till Patrik igårkväll och kollade på film, jag sov mest..heheh.... :p
Mysigt var det i alla fall! :D

Ska snart äta (eller blir det dricka??) varma koppen med mamma, jag ska få broccolisoppa. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0