Skön helg.

Helgen spenderades med mysiga tjejer.
Först på fredagen hade jag filmkväll/natt med Therese som sov hos mig och sen på lördagen gick jag och min andra hälft ut och åt och sen filmkväll.
Blev dock sur på pizzerian, känner ju ägaren där litegrann och är lite av en stammis..hehe, eftersom jag nästan aldrig äter pizza från något annat ställe brukar jag jämt få stammis-pris.
Men inte den här gången, nejnej, för nu var det en ny tjej som stod i kassan.
Riktigt otrevlig och dryg var hon mot kunderna och superblonderad, hon stod verkligen för "blåst blondin" stämpeln och verkade ta den på fullaste allvar.
Njet, det lär ta ett tag innat jag går dit igen (om inte päronen betalar då (; ).
En riktig besvikelse.

Nu känner jag mig rätt slö och har riktigt ont i halsen. :(
Joag som trodde att jag skulle slippa bli förkyld, men har man en syster som snorar vädligt mycket som man gärna umgås med får man väl skylla sig själv..
Så vi får se hur jag gör på friluftsdagen på tisdag, har ju redan betalat... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0