Förändring..

Känner ett stort behov av förändring, oftast är det mitt rum som faller offer.
Kanske är det för att mina mediciner inte fungerar som jag känner att något annat alltid måste förändras.
Jag är enormt frustrerad över att medicinerna inte fungerar och ångesten ökar.
I takt med ångesten ökar gör även mina migränanfall det också.
Det känns som en dålig spiral på väg nedåt som jag inte kan bryta ur, jag känner inte längre igen mg själv när jag tittar i spegeln.
Jag ser en helt annan tjej på kort, det ser inte ut som jag.
Det är skrämmande.
Ångesten håller mig vaken om nätterna och när jag väl har somnat så tar mardrömmarna över.
Jag orkar inget mer!
Jag ser inte längre någon mening i något och jag bryr mig inte längre om hur jag lever mitt liv.
Blir det inte en förändring snart vet jag inte vad jag gör.

Kommentarer
Postat av: Douglas

Vet inte om jag kan va till nån hjälp men... jag finns här i fall att. <3

2012-05-02 @ 23:28:09
Postat av: Therese

hör av dig om du vill prata hjärtat. finns vilken tid som helst på dygnet.

älskar dig <3333

2012-05-03 @ 18:24:42
URL: http://theresenatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0