Popcorn och porr.

Sitter nu och varavar ned med popcorn efter en påfrestande dag.
I rutan visas en dokumentär om porrindustrin och porrskådisar, faktiskt väldigt intressant. :)
Idag var jag på skolan till 13.50, progress! :)
Dock hade jag inget kvar att göra så det gjorde inget och mina lärare är stolta och glada att jag börjar komma tillbaka.
Det känns oerhört skönt att jag har vuxna på skolan som förstår mig och stöttar mig till 100%.
Jag klarade till och med att ta emot massage utan att få en panikångest- attack! :D

När jag kom hem slipade jag klart hyllorna, bara bordet kvar nu!
Får hjälp med måliningen både imorgon och på torsdag. :)
Btw, nea om du läser detta så ska jag vara barnvakt på fredag!
Tumblr_m3okxq7uo01r4hurso1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0