Hälsocentralens stökerier.

Skulle ha fått ett samtal från min läkare i onsdags men ingenting hände, så vi ringde upp och fick höra att min telefontid var inbokad på torsdag (igår).
Samma visa hände då, inget samtal.
Vi ringde upp igen och fick höra att läkaren var på utbildning och inte hade några inbokningar denna dag.
Fick en ny tid på fredag, alltså idag, och dra mig baklänges det ringde faktiskt!
Dock var det distriktsskötersan som ringde för att tala om att läkaren gade gått och blivit sjuk, så jag fick en ny telefontid på måndag(!!!!) OM läkaren hade blivit frisk tills dess..
Helt jävla otroligt, att det ska vara så låg servicestandard inom sjukvården.
Så nu har jag bett Kenth, min systers snälla pojkvän, att köpa omperazol receptfritt så jag kan äta normalt och förhoppningsvis sova om nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0