lördagsgöra.

Det är full fart här hemma, ungarna sitter och spelar spel (alla tre och de är lugna!!) och mamma och pappa bakar och svär.
De enda som fattas nu är syster och hennes pojkvän som åkt till Skottland för att fira ettårs jubileum, hoppas det sker en förlovning.... har ju mina misstankar.. ;)
Själv sitter jag här mitt i kaoset och har lånat systers mac, spelar smurfarna och har det bra.
Förutom att pappa klagar på att jag luktar halsfluss ur munnen när jag pratar.. jag är inte sjuk längre, känner inte av något i halsen eller resten av kroppen. :(
Eller så är det pappa som är överkänslig?
Kan ju inte gurgla munskölj 24/7.
Men får väl gå till badrummet och se om vi har kvar någon SB12, vill ju inte döda Charlie sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0