Svarta synder.

Är så sjukt trött!
Har för fösta gången på länge sovit en natt utan att vakna en gång i timmen....
Ska tillbaka på sjukhuset nästa vecka och ta ännu fler blodprover, kanske lika bra att skära upp armen och hälla i en 1liters kanna som de kan få..
Borde uppsöka sjukgymnast också för mitt knä, min kropp verkar göra allt för att jag ska få F i idrott, min egna kropp håller på att knäcka mig, usch.
Inte går det så himla bra i skolan i övrigt heller, det är knappt så jag håller mig flytande nu, sen att de har ändrat reglerna för csn igen gör det hela inte så mycket bättre.
Nu får man ju fan inte vara sjuk längre?!
Idioter.
Har allvarligt funderat på att hoppa av skolan, men är inte säker på att det är värt det..
What to do..?

Kommentarer
Postat av: sis'

Det är INTE värt att hoppa av skolan. Som du kanske minns var jag i en liknande sits för ungefär exakt ett år sen. Och det är INTE värt att hoppa av skolan i tvåan. Man får helt enkelt stå ut och kämpa som en jävla rutten gris - vilket jag också gjort och nu är jag alldeles snart klar!
Keep on fighting unicorn-friend! <3

2013-02-06 @ 19:06:03
Postat av: Nina, kinda moster

Nej, hoppa inte av. Men ärligt: ett F i idrott är skit samma. Ingen kommer nånsin, nånsin på en anställningsintervju eller i en ansökan till nåt att kolla på idrottsbetyget. Gör det du kan i idrotten och strunta i resten. Dina knän är viktiga, de ska bära dig resten av livet - ta hand om dem istället.
Från en som oxå har varit i ångestträsket (men fick en grym kurator och som Sertralin tack och lov funkade för): välj vilka saker som är värda att ha ångest för. Idrottsbetyg, städning, storleken på arschlet eller vad andra tycker om en, är definitivt inte viktiga saker att noja över. Hitta det som är viktigt i *ditt* liv att noja över - och strunta i resten.
Kram och det ska bli så kul att ses i helgen!

2013-02-18 @ 11:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0