Changes.

Tänkte göra ett nytt försök med bloggen, så min syster får veta allt som pågår i mitt liv utan att det blir så dyra telefonräkningar. ;)
För er som inte vet så flyttade min syster och hennes pojkvän till en egen lägenhet i tisdags, som tur är så ligger den bara en bussresa bort!
Det kommer kännas lite konstigt ett tag utan Katja, men jag vänjer mig nog.
Här hemma har det också hänt lite saker!
Vi har satt upp glasdörrarna till vardagsrummet,(som jag tjatat om i 100 år typ..), och älghornet ovanför tv:n, samt att det har skett förändringar inne på mitt rum.
Har äntligen fått upp alla hyllor, eller pappa fixade det.., och så snodde jag mammas gamla blåa urfina kista! :D
Och jag hoppas på att få linneskåpet till veckan, är less på att inte ha mina kläder inne på mitt rum
Får inte bilden att rotera rätt, insåg precis att den minen just dök upp igen...
Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon!
Ska hinna med att fika med Thess innan träningen! :)
Funderar starkt på att hoppa av basketgruppen och börja med balett istället...så typiskt att de ska ha samma träningstider. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0