Come over here!

Jo förresten, idag när jag skulle iväg på sjukhuset letade jag min nescessär med parfym osv. i en timme!
Smsade runt och frågade om folk hade av misstag fått med sig den, men nope.
Till och med pappa hjälpte till att vända lägenheten upp och ner på jakt efter den försvunna nescessären, men förgäves.
Vi finkammade systematiskt mitt rum och delar av lägenheten kvadratmeter för kvadratmeter, som när FBI gör en mordutredning typ.
Tillslut hade vi inte mer tid att fortsätta då sjukhusbesöket trängde sig på.
När jag väl skulle ta på mig min jacka så tog det som stopp för vänsterarmen, och tro på fan att den nescessären var uppknölad i ärmen!
Jag tror att Nea eller Jessica har busat till det med de nekar stenhårt.
Mamma tror att jag har börjat gå i sömnen.
Pappa tror att det är vår gubbe som spökar som tycker att jag är en naturlig skönhet och inte behöver smink osv.
Okej, det sista var inte helt pappas ord, men det var säkert så han menade. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0