Drömmer du om båten så drömmer du om mig.

Ska snart ta bussen in till Wendlas för en omgång feminim street, ska även kolla upp vilken tid teknikträningen är på måndagar, kasnke fredagar också.
2013 kommer definitivt bli ett dansår för mig!
Dansar redan nu 6,5 timmar i veckan, eventuellt så blir det två timmar till. :)
Det är nästan så pass att jag inte håller koll på vilka stilar jag dansar längre, det har blivit lite allt möjligt nu. :p
Men det är skönt att ha något att göra nästan varje eftermiddag/kväll, har lediga dagar tisdag och lördag, (funderar på att ta en teknikkurs på fredagar också..). 
Nu jävlar ska jag få upp styrkan och konditionen igen!
Och vigheten för den delen, inge mera vandrande pinne för min del! ;)
Kisses to mah bitchez! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0