I want more..

Vill ha mer piercingar och tatueringar..men snart så har jag åtminstone en ny tatuering och sen i maj/juni tar jag hål i tungan! :D
Denna söta lilla blomma, som jag så vänligt har snott från min mammas smyckesskrin, pryder nu mitt öra (conchen). ;)
Mina piercingar och min tatuering just nu.
Jag vill ta fler hål i öronen, ett hål i tungan och jag ska tatuera in silence före de tre punkterna, och såklart fylla i punkterna. :)
Jag har inte haft tid att fylla i punkterna sedan jag gjorde dem, därför har de blivit gråa istället för svarta.. 
Och ja, jag vet att min navelpiercing är sne, jag sov ofta på mage när jag precis tagit den, (vilket man inte får göra), så tror att det har spelat stor roll i det hela. :p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0