Långa nätter.

Kom nyss hem från stan, har varit och pratat med min praktikplats, så nu får vi se hur det blir nästa vecka!
Har hunnit dammsuga idag också, kände att det behövdes. :p
Träffade Jocke en snabbis och sedan drog jag hem.
Så vad gör jag nu?
Funderar på att ta en powernap, har knappt sovit någonting alls inatt, vaknade hela tiden. :(
Saknar min sömnmedicin vissa nätter, som inatt till exempel.
Fattar inte att det ska vara så svårt att somna!
Jag menar, jag har ju träning nästan varje dag så jag borde ju kunna sova normalt.
Jag är trött men jag somnar ändå aldrig helt. :(
Anyways, funderar på att ta en dusch, luktar cigarettrök. :(
Flumbild från dansen igår! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0