Måndag.

Slog mig nu att det är första måndagen av året, it sucks!
Åkte till min praktikplats idag, fick reda på att det var stängt på grund av sjukdom, så då åkte jag till praktikplatsen som jag ska ha efter sportlovet.
Så nu vet även de vem jag är. :p
Var in på apoteket en sväng också, killen bakom disken där man hämtar ut sitt recept ville väldigt gärna att jag skulle komma tillbaka igen, han sa till och med "Hej då Lollo", haha hur kan han veta att jag kallas Lollo? :)
Fastnade på weheartit en stund när jag kom hem, nu ska jag lägga mig i sängen och ta igen lite sömn!
Vaknade ungefär var tionde minut från fem imorse till att väckarn ringde, är inte alls pigg nu.. :(
Sen har jag ju varit ute och gått en timme, så det bidrar nog till min dåsighet. ;)
Skriver nog senare efter middagen, baii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0