Nobody else could never be nearly as cruel as you.

Vaknade imorse av kramp i magen, jävla mensvärk.. tog mig fan inte upp ur sängen!
Smsade mamma men hon började jobba 05.15 och kunde inte svara, pappa är i Norge och jobbar så jag var fast i sängen, utan värktabletter till hands. :(
Tur att jag har min mini pc i mitt sängbord så jag kunde maila min mentor, blev alltså att stanna i sängen till krämperna började släppa och jag kunde gå upp och knapra piller.
Efter det somnade jag av ren utmattning och sov till ett då jag klev upp och stekte potatisbullar, eller jag brände potatisbullar..
Värken började ge med sig där runt tre så jag satsade på att träna idag, så jag har i alla fall fått någonting gjort!
Dock kändes det rejält i knäet!
Inte bra att dansa med skadat knä.. :(
Nu sitter jag och trycker två äggmackor innan duschen väntar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0