Say you'll never let me go.

Var på sjukhuset idag igen, ska ta avföringsprover för att se om jag har cystor eller något som orsakar mitt underskott på B12....
Måste alltså gräva i mitt bajs och proppa ner det i rör..mysigt.
Jag som har så känsliga kräkreflexer. 
Hahah vilket jävla roligt inlägg!!
Det har i alla fall varit bajshumor på hög nivå idag här hemma! ;)
Men ja, man måste ju kunna ha roligt också!
Ska lämna in proverna den här veckan och så ska jag komma tillbaka till sjukhuset om en månad, efter en omgång med B12 tillskott och omeprazol (vid behov).
Nu jävlar ska allt bli bra!
Ska orka mer och sova bättre, fast 9,5 timmars träning gör nog att jag sover bättre och orkar mer bara det.. :p
Bajs, bajs, bajs..
Prutt, prutt, prutt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0