Still the one.

Hoppade av feminim street kursen idag, kände att det blev alldeles för sent att komma hem vid 21:45 och sedan börja skolan 08:15 med idrott dagen efter.
Kommer få kämpa mig igenom denna termin, framförallt på tisdagar.. :(
Det är inte kul att ha idrott direkt på morgonen och sedan ha lektioner till halv fem!
Att sedan ställa sig och laga mat när man kommer hem är inte det man längtar efter, inte att städa heller för den delen...
Tror nog att jag skulle passa bättre att jobba eftermiddag/kväll/natt än på "vanliga" tider, är verkligen ingen morgonmänniska..
Nej nu ska jag duscha och hoppa i säng, börjar morgondagen med skridskor....
Lär ju inte kunna gå normalt efteråt, ett pass med skridskor och mina knän är förstörd för minst en vecka frammåt.
Ah, det är så härligt att ha knäproblem, när knäna låser sig och böjer sig åt fel håll.... det är mysigt det!
Nej, duschen var det ja....
Bjuppar på en söt bild på mig ocn Nea! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0