Wide awake.

Sämt-å-sido.
Är så sjukt trött!
Så ska bara städa undan lite på mitt rum, sedan går jag och lägger mig!
Hahah, roligt tonårsliv jag har va? ;)
Saknade att ha träning idag, min kropp ville verkligen åka på träning där ett tag..men det gick över. ;)
Hade bara fotolektion idag, fick göra en extrauppgift eftersom jag blev klar före jul, jag skulle fota en HDR-bild och lägga samman alla lager i photoshop och ändra svärta osv. 
Jag blev klar tidigt så jag slutade ungefär en timme efter vi börjat, i normala fall har vi tre timmar på en lektion.
Gick med Nea till coop för att hämta ut två paket, på väg dit gjorde Nea världens vurpa! 
Hon gick som en 70+ sedan.. ;)
Stannade vid thaivagnen och köpte thaimat och gick hem.
Så nu har jag köpt Neas studentklänning.. :p
Och Thereses julklapp!
Fick även hem min sängkappa, ett knivset och ett skärbrädeset. :)
Har dock inga bilder på knivarna och skärbrädorna, knivarana är i alla fall jättesöta! :D
Lite synd är det dock att sängkappan är så tunn...men lite skillnad gör den ju i alla fall! :)
Bilden på trädet är min HDR-bild och i kartongen ligger Thereses julklapp som hon ska få imorgon! ;)
Täckte över rutan med all info, hade ingen lust att lämna ut allt på internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0