You never really can fix a heart.

Nu är dessa praktikveckor över för min del, har ju ungdomsråd imorgon inför ungdomstinget.
Riktigt mysiga veckor har det varit! :)
Idag blev det en omgång balett, trots att hela världen gungar och snurrar..
Är så fruktansvärt yr och har varit det i två dagar nu, det är precis som om jag vore full fast ännu värre. :(
Hoppas att det går över inatt, hur ska jag annars klara av att fokusera på mötet imorgon?
Inte hinner jag med någon middag imorgon heller, slutar kl 15 borta på landstinget och dansträningen börjar 16 och slutar 19....
Upptagen tjej!
På fredag blir det i alla fall att varva ner, har bara fotolektion och en timmes teknikträning, skönt!
Sen på kvällen åker jag till min käre vän Charles Ingvar Jönsson... eller challeballe som han också kallas. ;)
Nu kryper jag ner under täcket och kikar på en barbiefilm tills jag somnar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0