You snooze, you lose.

Stannade hemma från praktiken idag, vaknade med migrän och världens nysattacker..ingen trevlig combo!
Så blev det ingen dans heller, så ska ta igen allt på onsdag, ska ju iväg på möte imorgon, (om det inte blir flyttat igen..).
Jag har alltså spenderat större delen av dagen i ett mörkt tyst rum liggandes så gott som orörlig i sängen, kul liv!
Imorgon får jag äntligen komma ut i det fria och röra på mig, ska hitta på frösön också...hur nu det ska gå. ;)
Ljuset som kom ut från sidorna av gardinerna var det enda som lös upp mitt rum, alldeles för ljust!
Mår åtminstone bra nu, sitter och kollar på Burlesque...
Blev tvungen att lägga ifrån mig boken, annars hade jag nog redan läst ut den. :)
Har fått upp kontakten med en gammal vän nu i helgen, det känns väldigt bra!
Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt saknat honom, så det är skönt att höra att han mår bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0